راهنمای جزیره کیش

قلعه جنیان کیش قلعه اسرار آمیز

408

اگه دنبال هیجان هستین و سر نترسی دارین، میخوایم یه جایی توی جزیره کیشو بهتون معرفی کنیم که شاید کمتر کسی جرات رفتن به اونجا رو داره.

در جاده جهان در مسیر رسیدن به کشتی یونانی قبل از رسیدن به آخرین میدان در نزدیکی کشتی، قلعه ای کوچک و مخروبه واقع شده که شاید کمتر کسی به اون توجه کرده باشه یا این قلعه رو دیده باشه.چون راجع به این قلعه زیاد گفته نمیشه و اگر هم چیزی گفته میشه منع از رفتن به اونجاست.
البته خیلی ها برای اینکه اثبات کنن قهرمانن روز به این قلعه رفتن و حتی سلفی و فیلم هم از خودشون گرفتن ولی نکته اینجاست که اونطور که محلی ها میگن،تمام اتفاقات ترسناک این قلعه در شب افتاده است. مطمئنا اگر شب بخواهید به این قلعه سر بزنید به دلیل افسانه های محلی کسی همراهیتون نمی کنه و یا باید خودتون تنها برید یا یه دوست نترس باهاتون همراهی کنه. ناخودآگاه نام قلعه و ذهنیتی که نا خواسته در مسیر به رسیدن آن جا برای شما ساخته شده کافی است که کمی با احتیاط وارد منطقه و نزدیکی قلعه شوید.
افسانه هایی که در رابطه با این ساختمان نقل شده اینست که، این قلعه قبلا کلانتری بوده یکی از شبها چندسرباز به صورت ناگهانی دچارحالتی عجیب شده و صورتشون سیاه شده ومردن... و بعد از این اتفاق کلانتری به نقطه ای دیگرانتقال می یابد هنوزهم علت مرگ آن چندسرباز نگون بخت مشخص نشده.
یه داستان دیگه هم هست که میگن چون این قلعه در راه کشتی یونانی واقع شده و معمولا راننده تاکسی ها بعد از غروب خورشید منتظر مسافر میمونن ، یکی از راننده ها که منتظر مسافر بوده، بعد از مدتی تنها به راه می افتد که به قلعه جن ها می رسد شانس بد او جن ها عروسی داشتن و به گفته او جن ها لباس های بلند سفید رنگ پوشیده بودن و راننده از ترس ماشینشو خاموش میکنه و سرشو پایین می اندازه و فقط سم جن ها رو میبینه و تا حدود ساعت دو اونجا میمونه تا عروسی تموم شه.

کامنت های مردم درباره قلعه جنیان:
_ من از داستان مطمئن نیستم ولی واقعا همچین قلعه ای هست.
_ من نمیدونم جریان این ساختمون متروکه چیه. اما معروف شده به قلعه جنی و شبها خیلی خوفناکه.
_ من این قلعه رو از نزدیک دیدم اما توش نرفتم،اگر اشتباه نکنم تو جاده جهان نرسیده به کشتی یونانی اونطرفا بود.
_ من رفتم!!والا خود قلعه جن نداشت ولي من با چهارتا اجنه رفتم .... فكر كنم جن هاي مقيم با ديدن ما فراري شدن!!! البته از اونجائي كه با پيش فرض ترس ميري يه كم جو سنگينه!!!! _ به هر حال خیلی از این موارد پرورش یافته از ذهن کسانی است که آن جا زندگی میکنند و یا کسانی که به این قلعه آمده و ترسیده اند و با سرو ضدا های محیط به نظر خود چیزهایی دیده یا شنیده اند. به عنوان نمونه در نزدیکی آن جا باغی وجود دارد که چاه آب آن بادی است و در موقع مد که باد از دریا به ساحل می آید چنان صداهایی را میشنوید که …. خوش باشید … به هر حال برای بالا بردن آدرنالین روش خوبی را انتخاب کرده اید …
_ من اذر ٩٢به قلعه جنی تنها رفتم خیلی جای توهم زایی هست مخصوصا مطالبی که روی دیوار نوشته شده دوتا از اتاقهای این قلعه بسیار سنگین بود وقتی من جلوی در این دو اتاق ایستاده بودم دوچار سرگیجه شده بودم و وقتی از داخل قلعه راه میرفتم احساس میکردم که از توی اتاق و سالن جایی دارم رد میشم و احساس میکردم تنها نیستم و عده ای دارن منو نگاه میکنن .
_ ما که یه دفعه رفته بودیم خانمی راننده ی ون ما بود که تعریف می کرد یه دفعه به آنجا رفته بوده کسی به شانه اش میزند و وقتی که برمی گردد مردی رامی بینه که صورتش خالی بوده. من اون تابستان خوابم نمی برد و صبح ها می خوابیدم.
_ من تو کیش زندگی میکنم ولی تاحالا ندیدمش شک نکنین جن نداره و دروغه و اکثرا معتادها اونجا هستن ی رستوران شیشه ایی که من تولد یک سالگیم اونجا گرفتم الان متروکه هست اونجام میگن جن داره ولی من فقط ی بار صدای خش خش شنیدم که فکنم سوسک بود.
_ به هر حال این گونه داستان ها خلق شده از ذهن ما مردمه! اما قبول کنید که محیط وهم آوری رو داره به خصوص اون باغ کناریش که صدای پره های پمپ بادیش تو شب حس ترسناکی رومیده از دور دست ها.
_ این قلعه قدیما قلعه ژاندارمری بوده وبه علت قدیمی شدن ساختمان ژاندارمری جاشو تغییرمیده که طبیعی همه اش خرافاته یه سری افراد ساده لوح هستن من تقریبا اکثر جاهای ایران گشتم شغلم تکنسین مخابرات سایت های مخابراتی کیشم من من خودم با اعضای تیم شرکت کار کردیم اونجا اون قلعه هم بازدید داشتم چیز خاصی نیس.

دیدگاه شما
النا خواجو
من خونم توکیشه من یه شب با پدر مادرم رفیتیم کشتی یونانی بعد خواستینبرگردیم اشتباهی رفتیم تویه جاده ی نازک و تاریک ما نمیدونستیم یهو مامانم گفت اینجا قلعه جنیانه بابام نمیدونست چطوری بره من اون شب نمیتونستم بخوابم:::

من تا شنیدم نمیتونستم بخوابم یه شب من اشتباهی به یه جاده ای برخوردم همش صدای خش خش میشنیدم مابا ماشین فرار کردیم همش میترسیدم شب ها 😰😰
Mr.milad
من قلعه جنی رفتم ساعت دو شب بود با دخترم رفتم از ماشین پیاده شدیم دخترم یکم ترسیده بود روی جایی ک میخوای بری تو نوشته هایی هست بعد اون اطراف یکم چرخیدیم و یه چاه دیدیم هیچی نبود یکم وایسادیم دیدم یکی سنگ پرت کرد گفتم منم گفتم چند نفر اینجا هستن میخوان اذیت کنن بعد یه صدای جیغ میومد از تو متروکه من اعتقاد نداشتم اما با اون صدا هایی که شنیدم فهمیدم جن یا... چیز هایی اونجا هستن (برید نگاه کنید روی اونجایی ک میخوای بری تو نوشتن اینجا قلعه جنی هست نرید تو خطر مرگ 😁این چیزا )

جن واقعیته و توی قرانم سوره اش اومده
mehrad
ایکاش بجای خرافه ورزی دنبال کارشناسی بناهای باستانیمون بودیم تا خودمونو بیشتر بشناسیم.
سیدعلی کریمی
نه اصلا اینجوری نیست خیلی سرد سکوتی عجیب داره که قابل تامل با هیچ جای جزیره نیست
ارمان فدایی
ما رفتیم داخلش با بچه ۲ ساله اینجوریا که میگید ترسناک نیست سمت چپ در ورودی هم یه راه پله هست که میره روی پشت بوم خیلی با حاله
مرجان ضیایی
سلام من یه شب با دوستم با تاکسی رفتیم قلعه جنی واقعا وحشتناکه راننده تاکسی با من اومد داخل قلعه و دوستم تو ماشین موند اصلا نمیتونستم تمرکز کنم از ترس تو بیابون اطرافش همش احساس میکردم جنها در حا ل فرارن وقتی برگشتیم سوریه جن رو که از قران نوشته بودم و توی جیب کیغم گذاشته بودم هر چی گشتم پیداش نکردم